"ההגעה אל הקהל בלייב הכי מרגשת"

תמונת אוירה של הכתבה

ההצגה של אלי החתול כבר רצה על הבמות בישראל והתגובות לא מאחרות להגיע. "הצגה מקסימה, תפאורה ותלבושות מושקעות", הגיבה לנו סיוון, "השירים האהובים מהסדרה, השיח בין הדמויות היה נעים ואיכותי. ממליצה!". "מהמם, ממש נהננו" כתבה לנו מורן אחרי הצגת הבכורה במודיעין, ועוד תגובות רבות.
"בסופו של דבר, ההגעה אל הקהל בלייב הכי מרגשת", מספר צביקה נתן, "היה לי ברור אחרי העונה הראשונה שהגיע הזמן להביא את אלי החתול והחברים אל בימת התיאטרון".

תיאטרון הילדים הישראלי, שרשום על כמה מההצגות האיכותיות ביותר כיום, לקח על עצמו את משימת העיבוד הבימתי של הסדרה. לאחר חודשים רבים של כתיבה, הקלטות וחזרות - ההצגה עלתה. "אנחנו נותנים את הלב בכל יצירה של התיאטרון, וכך גם עם אלי החתול", מוסיף אסי סתיו, המנהל האומנותי של התיאטרון, "היה לנו חשוב לקחת את הפרויקט הגדול הזה, והנה אנחנו כאן, עם הצגה מקסימה, על היכולת לסלוח ועל חשיבות המשפחה".

ההצגה הקרובה מתקיימת ביום שבת בבוקר, ה-22.7, בקיבוץ יגור ובמשך כל הקיץ גם בגן שמואל, יבנה, נס ציונה, חולון ואשקלון. את ההצגה כתבה וביימה ענבל לוי רהב, הידועה לקהל הרחב בתור "ענבלי בא לי", עם כוראוגרפיה נהדרת של רחלי דוידסון. כמו כן משתתפים השחקנים ירמי רייך ודני מימון וכל שירי הסדרה בעיבוד מוזיקלי חדש ומרענן של זיו רהב.

לרכישת כרטיסים לחצו כאן

כתבות נוספות


ננה הכלבה מספרת – על רגע מהסדרה אלי החתול
לקריאה
"ההגעה אל הקהל בלייב הכי מרגשת"
לקריאה
אלי החתול – ההצגה
לקריאה
אלי החתול – מאחורי הקלעים של הסדרה
לקריאה
לכל הכתבות