אלי החתול – ההצגה

תמונת אוירה של הכתבה

הסדרה אלי החתול עלתה לשידור בקיץ 2022 ומאז צברה מיליוני צפיות בפרקים ובקליפים לשירים מתוך הסדרה. האהבה הגדולה שהגיעה מהקהל והרצון שאלי החתול והחברים יגיעו אל הבמות ברחבי הארץ, הביאו לשיתוף הפעולה בין היוצר צביקה נתן לתיאטרון הילדים הישראלי בהובלתו של אסי סתיו, ליצירת הצגה המבוססת על הדמויות והשירים האהובים.

"אני לא רוצה לעשות ספוילרים ולספר הכל על ההצגה", אומר בחיוך צביקה נתן היוצר של אלי החתול, "אבל אני כן יכול לספר שההצגה על חברות אמת, היכולת לקבל ולתת, ההבנה שטעויות עלולות לקרות, אבל כמעט תמיד יש דרך לתקן אותן, וכמובן על חשיבות המשפחה בחיינו".

למלאכת הכתיבה והבימוי הצטרפה ענבל לוי רהב, לה ניסיון של למעלה מ-15 שנים בהצגות ילדים. כל השירים בהצגה של אלי החתול, הם אותם השירים האהובים מהסדרה אשר כתבו והלחינו צביקה נתן ואילן שס. לקראת עליית ההצגה לבמות ותחילת ההכנות, החלה גם מלאכת עיבוד השירים להצגה על ידי המוזיקאי זיו רהב. בהצגה נפגוש את אלי החתול, ננה הכלבה, פיצי הארנבת ושמעון התרנגול, לא שכחנו את סבא צביקה. תהיה שם הפתעה והיא לא היחידה!

ההצגה תעלה לבמות בקיץ הקרוב, אפשר לעבור ללוח ההופעות המלא. במידה ולא תמצאו הצגה קרובה אליכם, ניתן להירשם לעדכונים וכשיתפרסמו מועדים במקומות חדשים תדעו מזה ראשונים.
ההצגה מומלצת לילדים בגילאים 3-8, אבל אם אתם כבר אוהבים ומכירים את השירים אז תבואו גם אתם.
כוראוגרפיה: גילי גבל

כתבות נוספות


ננה הכלבה מספרת – על רגע מהסדרה אלי החתול
לקריאה
אלי החתול – ההצגה
לקריאה
אלי החתול – מאחורי הקלעים של הסדרה
לקריאה
"ההגעה אל הקהל בלייב הכי מרגשת"
לקריאה
לכל הכתבות