אלי החתול – מאחורי הקלעים של הסדרה

תמונת אוירה של הכתבה

התסריט של הסדרה אלי החתול נכתב לאחר שכל השירים כבר היו מוכנים באולפן. עכשיו הולכים לישון, כיף להיות נקי, מחבואים וכמובן השיר המוכר והאהוב יומולדת לאלי החתול. התסריטאית שחר סיטנר ניגשה למלאכת הכתיבה, ויחד עם יוצר הסדרה צביקה נתן והבמאי בובי לקס, נולדו הדמויות הנוספות והחברים של צביקה ואלי החתול: ננה הכלבה, פיצי הארנבת ושמעון התרנגול השכן. כולם חיים אי שם במושב, בחווה הפורחת של צביקה.

לאחר שהצוות האמנותי סיים את התכנון של הבית והחווה, העבודה עברה למפעל בו ייצרו את הסט של אלי החתול. שבועות רבים, עבודה מסביב לשעון, שינוע החלקים לאולפן והבנייה עצמה – הכל כדי להיות מוכנים בזמן לצילומים. במקביל ליצירת הסט, אמנית הבובות מריה גורביץ' יצרה את הדמויות החדשות והפיחה בהם חיים.

לאחר חזרות על התסריט, והרבה בדיקות באולפן יצאנו לצילומים. בסדרה אלי החתול יש 12 פרקים אותם צילמנו ב-12 ימי צילום – בכל יום פרק אחד. כ-30 אנשי צוות בעבודה רצופה מהבוקר עד הערב, תרמו כל אחד מהמקצועיות הרבה שלהם ועל זה אנחנו מוקירים תודה!

אחרי שמסתיימים הצילומים נכנסים לחדר העריכה של התמונה והקול. 3 חודשים לאחר סיום הצילומים הסדרה כבר היתה מוכנה ועלתה לשידור לפי התכנון בקיץ 2022 בהופ!, YES, HOT, סלקום ופרטנר. כל הפרקים והקליפים מהסדרה עלו גם לערוץ ה-YouTube הרשמי של אלי החתול.

אחרי שהסדרה עלתה לשידור היה לנו ברור, אנחנו רוצים להביא את הדמויות אל הקהל ואל הבמות ברחבי הארץ. העבודה על ההצגה כבר בעיצומה, מוזמנים להיכנס לקישור כאן לקבלת עדכונים.

תמונה 1
תמונה 2
תמונה 3
תמונה 4
תמונה 5
תמונה 6
תמונה 7
תמונה 8
תמונה 9
תמונה 10
תמונה 11

כתבות נוספות


"ההגעה אל הקהל בלייב הכי מרגשת"
לקריאה
אלי החתול – ההצגה
לקריאה
ננה הכלבה מספרת – על רגע מהסדרה אלי החתול
לקריאה
אלי החתול – מאחורי הקלעים של הסדרה
לקריאה
לכל הכתבות